Roma’dan Roscioli ailesi makarnalarını NYC’ye getiriyor

Leila

Global Mod
Global Mod
Onlarca yıldır, Roma’daki en iyi yemeği arayan insanlar, Roscioli ailesinin kollarında yolunu buldu. Eski Yahudi mahallesi ile Campo de’ Fiori çiçek pazarı arasındaki bir şarap mahzenleri ağında, Marco ve Franco Roscioli’nin torunları, her biri kendi alanında seçkin dört işletme işletiyor: bir ekmek fırını, bir pastane, bir şarap barı ve bir şehrin en çok talep edilen masalarından biri haline gelen bir restoran olarak salumeria Mondschein.

Salumeria Roscioli’nin personeli günde iki kez masaları açarak şarküteriyi rahat ama sofistike bir restorana dönüştürüyor. Orada, Campania’dan yarı kurutulmuş çeri domatesler, Emilia-Romagna’dan culatello ve köşedeki fırınlarının 200 yıllık fırınlarından L’Antico Forno Roscioli’den incir ve cevizli ekmek dahil olmak üzere büyük bir kilerden yemekler servis ediyorlar.


Rosciolis’in erişimi İtalya’nın ötesine uzanıyor. Hint veya Japon cininden bir kokteyl yudumlayabilir ve vanilya yağı ve İspanyol hamsisine bulanmış makarnayı fırlatabilirsiniz; Bitişikteki Caffè kulüp sandviçleri sunmaktadır.


Brooklyn merkezli bir restoran işletmecisi olan Frank Falcinelli, “Roma’nın klasik trattoria’larında Fransız şarabı ve İspanyol jambonunun tadını çıkarmak bile yabancı bir kavramdır” dedi. “Romalılar bu tepede ölecek.”

Ancak, Alessandro ve Pierluigi Roscioli kardeşlerin onlarca yıldır yaptığı gibi, geleneğin parametrelerini zorlayarak, Roscioli markası büyüdü. Aile şirketine yeni katılan Pierluigi (49), Alessandro (53) ve kız kardeşleri Maria Elena (29), kıskanılacak bir İtalyan malzemeleri koleksiyonu geliştirdiler, dünyanın dört bir yanındaki şeflerle bağlantılar kurdular ve güçlü bir sosyal medya varlığı oluşturdular.


Onun gözetiminde Roscioli, önümüzdeki ay SoHo’da ilk karakolunu açacak. Bir sonraki mantıklı adım olan Floransa veya Milano’ya genişlemek yerine Rosciolis, Manhattan’daki Roma İmparatorluğu’nun kalitesini, patinasını ve – en önemlisi – makarnasını yeniden yaratmaya çalışacak. Orijinaline sadık kalan bu Roscioli, bir zamanlar Güney Köyü olarak adlandırılan eski İtalyan yerleşim bölgesinde 19. yüzyıldan kalma tuğla bir şehir evinde yer alan zemin katta bir şarküteri ve şarap barı ve bodrum restoranı olacak.

Los Angeles’taki Mozza Group’tan şef Nancy Silverton, her biri farklı bir makarna şekliyle eşleştirilen kutsal Roma makarna dörtlüsü – gricia, cacio e pepe, amatriciana ve carbonara – söz konusu olduğunda, “asla yoldan çıkmazsınız” dedi. Rosciolis’in tutarlılık, kalite ve tekniğe odaklanmasını ifade eder.


Roscioli, Amerikalıların burrata, cacio e pepe ve maritozzi, yüzyıllardır Roma’da yapılan ama aynı zamanda sosyal bir ürün haline gelen krem şanti ile doldurulmuş çörekler gibi Amerika Birleşik Devletleri’ndeki sayısız İtalyan yemek trendine burada açılmadan çok önce ilham verdi. Roscioli’nin 2016’da kendi medyasını piyasaya sürmesinden sonra medya yıldızı.

Roscioli’yi bir iş ve mutfak modeli olarak gösteren Bay Falcinelli, “Roscioli, restoranların Kevin Bacon’udur” dedi. “Herkesin bir bağlantısı vardır.”


Roscioli Maritozzo, Bilena Settepani’nin Brooklyn, Williamsburg’daki Settepani Bakery’de yakın zamanda mükemmelleştirilen versiyonunun modellerinden biridir. Tesadüfen, bu muhabir ona ulaştığında, Bayan Settepani Roma’daki Roscioli Caffè’de “eve dönüş uçuşumdan önce son bir Maritozzo ısmarlıyordu”.


İtalya’da gıda ve şarap üreticileri, Roscioli’nin yüzlerce tütsülenmiş et, eski ve taze peynir ve 2.500 şaraptan oluşan sürekli değişen koleksiyonunun bir parçası olmak istiyor.

Abruzzo’da küçük bir biyodinamik şarap üreticisi olan De Fermo’nun sahibi Stefano Papetti, “Roscioli ile çalışmaya başlamak bir rüya,” dedi. Oradaki şarap listesinin, şaraplarına İtalya’nın çok ötesinde talep yarattığını söylüyor.


Ancak New York’ta zorluk, Roscioli’nin bildiği malzemelerin kalitesini sadece makarnalarında değil, tabaklarında da burrata, buffalo mozzarella ve buffalo ricotta gibi olağanüstü taze peynirler ve tütsülenmiş etlerle yeniden üretmek olacak. mortadella ve prosciutto gibi – Bunlardan çok azı Amerika Birleşik Devletleri’nde servis edilebilir.


Çiğ sütten yapılan krem peynir hiç ithal edilemez, ancak Pecorino Romano gibi olgun peynirler ithal edilebilir. ABD’deki Eataly lokasyonlarında ve hızla büyüyen Floransalı sandviç zinciri All’Antico Vinaio’da gıda ithalatını denetleyen Zach Allen, “Gelgit sürekli değişiyor” dedi.

ABD Tarım Bakanlığı’nın kurutulmuş etler için düzenlemelerine atıfta bulunarak, “Geçmişte, ithalatlar o kadar ısıl işlem görmüş ve aşırı sertleştirilmişti ki, tadı gerçek şey gibi değildi” dedi.

Bay Allen, on yıllardır, en çok satan sandviç olan La Favolosa için Sbriciolona adlı yağlı, rezene ekli Toskana salamı gibi ihtiyacı olanı yapan ABD’li üreticilerle özenli ilişkiler ve tarifler geliştirdi. All’Antico’nun New York lokasyonlarında. “Rosciolis bu sürecin en başında.”

Ailenin şarap barı Rimessa Roscioli’nin şarap garsonu Alessandro Pepe, New York açılışına liderlik ediyor ve ilişkiler kurarken klasik makarnalarının temel malzemelerinin Roma’dan geleceğini söyledi: eskitilmiş Pecorino ve Parmigiano-Reggiano, kendi kurutulmuşları. ve konserve domates, zeytinyağı ve kuru makarna. Bunlar herkesin raflarda bulundurabileceği ve son anda pişirebileceği yemeklerdir” dedi.


Rosciolis’in Amerika’daki İtalyan yemeklerini etkilediği gibi, Amerikan yemekleri de onları en başından etkiledi.

Marche pastoral bir aileden on bir erkek kardeşin en büyüğü olan Franco Roscioli, 1953’te Kenosha, Wisconsin’e gitti. Birkaç yıl sonra döndüğünde yanında iki büyük yenilik getirdi: margarin ve endüstriyel ekmek dilimleyici.

Roma’nın varoşlarında Amerikan usulü dilimlenmiş sandviç ekmeği konusunda uzmanlaşmış bir fırın açtı. Şirket büyüdükçe, Franco kardeşlerini başkentte çalışmaya getirdi. Alessandro, Pierluigi ve Maria Elena’nın babası olan Marco, Roma’ya taşındı ve 1958’de 12 yaşındayken fırıncılığa başladı.

O zamanlar, ticari olarak güçlendirilmiş ekmekler, ikisi de tereyağı için ideal bir alternatif olmayan ucuz zeytinyağı ve domuz yağı ile yapılıyordu. Hidrojene mısır yağı olan margarin çok daha yaklaştı.


O da koşerdi. Marco Roscioli, 1972’de L’Antico Forno’yu açtı ve margarin bazlı challah’ı, yakındaki Yahudi cemaati tarafından çok beğenildi. Pierluigi Roscioli, “Sizin himayeniz, şirketin bir yer edinmesine, hayatta kalmasına ve ilk yıllarda ayakta kalmasına izin veren ekonomik motordu” dedi.


Salumeria’yı bir restorana dönüştürme fikrinin Amerika Birleşik Devletleri’nde, New York’ta Prince Street ile Broadway’in köşesinde, Pierluigi’nin en parlak döneminde Dean & DeLuca bakkalına sık sık gittiği yerde doğduğunu söyledi. Sadece dünyanın dört bir yanından en kaliteli malzemeler değil, aynı zamanda raflar arasındaki masalarda tadını çıkarabileceğiniz yemeye hazır yiyecekler de vardı.

Eşdeğer bir Roma menüsüne karar vermek 10 yıllık bir tartışma aldı. Eldeki malzemelerle çorba ve salata yapamadılar” dedi. “Ama gerçekten güzel bir makarna yapabiliriz.”

Roscioli, İtalya dışında düşünebildiği tek yerin New York olduğunu söyledi. “Kesinlikle büyüleyici,” dedi. “Roma’nın güzelliğini New York dışında hiçbir yer için feda etmem.”
 
Üst